چهارشنبه، بهمن ۱۳

گر چه در سوزت هماره مست و گریانم رضا


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
گر چه در سوزت هماره مست و گریانم رضا
هست نام و یاد تو آرامه جانم رضا
دورم از صحن و سرایت ای امام مهربان
لیک آن عطر حریمت / نور چشمانم رضا
هر شب و روزم به یاد نرگس چشمان تو
غرق اشک و آه / چون رود خروشانم رضا
قبله من مشهد و صحنت / حریم خانه ام
من که از دوری روی تو پریشانم رضا
هر کجا رو می کنم نام تو خوش جلوه گر است
من به قربان صفایت / ماه تابانم رضا
می شود روزی خطابم تو نمایی خادمه ؟
من فدای این خطابت / جان جانانم رضا
من سلام خواهرت را می رسانم سوی تو
کاش می شد بشنوم نام تو با جانم رضا
جان به قربان علی موسی الرضا و خواهرش
من ز عشق پاکتان / لبریز بارانم رضا
در فضای صحن تو / احساس رحمت می کنم
کی شود آخر ببینم / عشق و سامانم رضا ؟
در فراق تو چه شبهایی که با اشک مدام
خسته و دل بسته و محزون و گریانم رضا
۵ اسفند ۱۳۸۷

هیچ نظری موجود نیست: